Tradične malililinká konšpirácia.
Máme málo učiteľov a úpadok školstva. Prezentované ako zanedbanie personálnej politiky ministerstva a „nezvládnutý proces očkovania“. Kto sa ale pozrel na vec opačne, z pohľadu „pandemickej politiky“. Tradične pridebílkastý nápad.
Školstvo ako kritická infraštruktúra, alebo inštitúcie s dopadom na kritickú infraštruktúru. Inštitúcie, ktoré sú už dávno, slušne povedané, „nekorektnými“ pákami natláčané do podstúpenia rádo-by „vakcinačného“ experimentu. Čo tak urobiť analýzu, či súpis, počtov učiteľov a ostatného personálu patriacich do „mínus“ stavov:
- Koľkí výpoveďou utiekli pred ihlou;
- Koľkí sú nezaočkovaní (v zmysle nedotknutí ihlou, nie špekulatívne prikrytí 14 dňovými lehotami najmä pre zvýšený výskyt myokarditíd a perikarditíd – https://www.sukl.sk/buxus/docs/Bezpecnost_liekov/SmPC_Comirnaty_30_ug_davka_KONCENTRAT_NA_INJEKCNU_DISPERZIU_1.PDF);
- Koľkí sú zaočkovaní raz, v zmysle 1x vpravenej ihly, nie špekulatívne prikrytí lehotou;
- Koľkí sú zaočkovaní dva razy, v zmysle 2x vpravenej ihly, nie špekulatívne prikrytí lehotou;
- Koľkí sú zaočkovaní tri razy, v zmysle 3x vpravenej ihly, nie špekulatívne prikrytí lehotou;
Dávam do pozornosti, že nefunkčnosť prezenčnej výučby nepriamo paralyzuje chod ostatného hospodárstva, deti doma samé ostať nemôžu.
Pýtam sa, či tento stav nie je prejavom sofistikovanej sabotáže v zmysle TZ, kedy “niekto“ úmyselne pripustil a zorganizoval, či podporoval va-bank medicínsky experiment s dôsledkom znefunkčnenia kritickej infraštruktúry štátu.
Dovetok: Stav, keď zaočkované alebo deti po prekonaní C19, sú vyňaté z karantén je obrazom super-sabotážnej metodiky k šíreniu vírusu. Už to aj očkovaným „docvakáva“?
Myslím, že o pár týždňov sa ukáže. že to nie... ...
mame upadok vsetkeho ...
celkom pekne, malililinký konšpirátor...:-) ...
Celá debata | RSS tejto debaty