Založ si blog

…sme to dopracovali…

Nie je problém v diskusiách nájsť jednoduchý komunikačný vzorec. Ak nemám argument, použijem invektívu. Skúste si u takého diskutéra kliknúť na profil a uvidíte štatistiku aj výpis príspevkov. Z nej je poväčšine jasné, za „koho kope“.

Pod mojim blogom Hypotetická otázka sa objavil príspevok, ktorý mi invektívou priradil stav mentálna od narodenia a takisto s domnienkou mojej frustrácie z neudelenia Zelenej karty (nikdy som také nečinil).

Moja reakcia bola:

***

„Ďalší, čo považuje Zelenú kartu za vstupenku do Neba.

Keď som v živote stretol nadupaného „kockatého“, nikdy nebol študovaný za oceánom, ale v priestore Bielorusko – Rusko – Ukrajina. Tak 99 percent z absolventov našich a západných univerzít by tamtie školy nedokázalo absolvovať.

Podľa toho vyzerá aj spoločenské vedomie (politika bokom). S tým na západe je to veru bieda.“

***

A teraz to podstatné: Behom niekoľko desať minút bol môj diskusný príspevok vymazaný.

Tento príspevok pozitívne hodnotí obyvateľstvo celého regiónu na východ, nerobí rozdiely podľa národností ani lokalizácie na východe. Nepodporuje vojnu ani ju nerelativizuje. Naopak, vysoko ho vyzdvihuje.

Ak niekto môže napríklad beztrestne na celé národy ukazovať ako na ríše zla, podporovať oficiálnu izoláciu a majetkové tresty obyčajných ľudí milión. Xenofóbne šíriť zášť, zlobu, nenávisť, prečo iný nemôže mať názor na stupeň vzdelanosti človeka milión a jeho schopnosti posúvať veci pozitívne dopredu.

Skúsme sa zamyslieť, prečo zástoj človeka milión z východu je hodný cenzúry.

Tým sa nijako nedotýkam v právnom slova zmysle práva majiteľa portálu rozhodovať o nezverejnení diskusného príspevku.

Turci, člen NATO, ako kremľoboti a háveď

01.02.2023

Ak náš človek podporí názor administratívy RF, že na území Ukrajiny sa páchajú v biolabákoch nehanebné činy, je prehlásený za kremľobota, putinovca, antidemokrata, najnovšie háveď. Kladiem si teda takú pridebílkastú otázku, čo za nezmysly sa to objavili v tureckej tlači. V štáte člena NATO, v štáte nášho spojenca. To tu už nik nič negarantuje? [...]

Poroď, staraj sa, vychovaj – A potom už drž hubu!!!

07.01.2023

…a keď nebudeš držať hubu, dáme Ti nálepku radikál, homofób, xenofób, antidemokrat, … Kedysi sa hovorilo: „Ja som baník, kto je viac?“ Podľa najnovších hlasov z EÚ bude: „Ja som LGBT(x) aktivista, kto je viac?“ Maďarsko prijalo zákon o ochrane detí. Podstatou je ukotvenie rodičovských práv ako práv neobíditeľných. Zákon má zabrániť [...]

Koňa aj násilím privedieš k vedru, ale neprinútiš ho napiť sa

29.12.2022

Za posledné dva a pol roka sme si prežili veľmi veľa. Pocit „stáť na správnej strane“ dokázal vybudovať poriadnu dávku sebavedomia a osobnej dôležitosti najmä u tých, ktorí sa inak nedokázali realizovať. „ Hodnoty“ šírené „autoritami“ medzi pospolitý ľud neomylne našli svoje ciele. Spomínajme, ktože to k nám hovoril, aby intelektuálne a štátnicky [...]

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

peter4

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 380
Celková čítanosť: 893198x
Priemerná čítanosť článkov: 2351x

Autor blogu

Kategórie