Dajte kremľobotskú rozprávku O dvanástich mesiačikoch na index!

3. novembra 2022, peter4, Nezaradené

Pochopil som, že naša krehká demokracia predsa nemôže byť holubník. Písal som včera o štvorpísmenkovej holubici mieru, ale admin mal iný názor…

Keď nejde prispieť k ukľudneniu atmosféry spoločnosti cez symboly mieru, pokúsim sa cez link na stránku PZ SR Hoaxy a podvody. Na webe „stráže mieru a …“ som našiel skutočne nepropagandistický materiál, s úplne lojálnym popisom pod.

https://www.facebook.com/hoaxPZ/photos/a.317666299061244/1313453826149148/

Skutočne pekný počin, spomenul som si na českú filmovú klasiku, na „samé sociálne výhody a istoty“ pre časť grafu vývoja spoločnosti, v ktorej sa práve nachádzame.

Neuposlúchol som dobre mienené rady a znovu som sa dal zlákať na dezinfoweb. A tu zrazu signály neistoty a hospodárskeho chaosu u nášho najväčšieho hospodárskeho partnera. Nečítaj pre našu demokraciu, štát a zriadenie nebezpečný dezinformačný text komentáru, pozri si video. Voľajaká dezorientovaná „Maruška“ si tam dáva šuškať od Januára Januároviča a Februára Februároviča… no len si predstavte!

https://www.infovojna.bz/article/video-sahra-wagenknecht-se-v-bundestagu-postarala-o-poprask-behem-projevu-kdyz-vyzvala-k-jednani-s-ruskem-a-k-obnoveni-nakup-ruskych-energii-protoze-bez-levneho-ruskeho-plynu-a-ropy-se-nemecka-ekonomika-zhrouti