Kto to len hovoril takto k civilom?

19. júna 2022, peter4, Nezaradené

Nesúhlasíš s tým, aby sme žili podľa podmienok MMF? No tak Ti zruším školy v Tvojom jazyku.

Protestuješ proti proMMF a proEÚ politike? Zaženiem Ťa do obecného domu a vypálim Ťa ako krysy. Pre ostatných tam dole na Kryme mám takých fajných trojzubcových hrdlorezov, navštívia aj Tvoju dedinu a rodinu. Budeš ma ľúbiť!

Nepomohlo? Tak Ti na Kryme odstavím vodu k pitiu a závlahám. Veď Ty budeš zdochýnať od smädu a hladu! A keď sa priplazíš, že ma ľúbiš, dohodneme sa!

Nepomohlo? Kamoš vytvoril súkromnú armádu, ja a moji proEÚ kamaráti mu ju pomáham vyfinancovať. I keď má historicky diskutabilnú symboliku a praktiky, ja ju podporujem a posielam ju na Teba. Veď Ty si to rozmyslíš! A budeš ma ľúbiť!

Ty sa skúšaš odtrhnúť od mojej dobroty a nekonečnej láskavosti? Tak zruším všetky národnostné menšiny zákonom cez pojem „pôvodné obyvateľstvo“. A budeš ma ľúbiť!

8 rokov v pivniciach na Donbase nepomohlo? ProEÚ kamoši mi pomôžu vytvoriť a dobre vyzbrojiť moju armádu, ja a moji proEÚ a USA kamaráti mi ju pomáhajú vyfinancovať. ja ju podporujem a posielam ju na Teba. Veď Ty si to rozmyslíš! Naplánujem na Teba fatálny útok a potom ma budeš ľúbiť!

Tvoj kamoš sa na mňa nahneval? Tak Ti na Donbase a Luhansku vybombardujem vodné zdroje a priehrady. Budeš ma ľúbiť!

Super!!! Pomohlo! Môžem kričať, že vyhrávam! Dávajte mi zbrane! Tvoj kamoš odišiel od môjho paláca ratovať Ťa! Ale no, no, no! Ty si od neho berieš pasy a plánuješ žiť s ním? Tak to nie! Idem zbombardovať most na Krym! Vojensky to moc nepomôže, ale tie nevďačné civilné krysy z Krymu treba týrať, čo to dá. A budete ma ľúbiť všetci!

A tak kričím: Moje vojská znovu ovládnu južné oblasti obsadené Tvojim kamošom! Určite všetci oceníte, ako som sa o Vás celý čas staral, staral som sa o celistvosť našej rodiny, a úprimne Vás ľúbil. Veď si spomínate! Budeme sa ľúbiť!