Som šokovaný a zmätený

10. júna 2022, peter4, Nezaradené

Ako som tak chodil po tomto svete, prestalo ma baviť mať stále nejaké spory pri vyslovení svojho názoru na dianie okolo nás. A tak som sa rozhodol, hoci v rozpore s platnými filozofickými princípmi, že keď niečo hovorí väčšina, rešpektujem, musí to byť pravda. Proste byť občanom ako sa patrí, zdieľať názory našich vládnych predstaviteľov a určite dobre informovaných novinárov. Vstúpil som si do svedomia. Začal som teda sledovať RTVS Správy a čítať denníky. Odstrihol som sa od zákerných kremľobotských alternatívnych médií.

Vždy som si viacej všímal komunikačné princípy a hodnoty, nie iba udalosti.

Myslel som si, dáš ľuďom náčrt Kódexu, ktorý ho pevne povedie v spleti informácií tak, aby ich vedel aj správne vyhodnotiť a usporiadať si ich, mať občiansky správne angažovaný názor. A tak som vytvoril Kódex Antirusko. Bral som to ako nezištnú službu milovanej vlasti.

Aké ale bolo moje prekvapenie, keď moje niekoľkotýždňové občiansky angažované úsilie bolo určite nesprávne pochopené a omylom skryté z titulky, z očí verejnosti.

Nenanucujem, iba odporúčam, v banneri predchádzajúceho článku dole. Ak mi niekto vie vysvetliť, prečo už aj tam uvedené mainstream informácie a komunikačné zásady sú skrývané, napovedzte. Aby som neostal zmätený.