Na hrubé vrece hrubá záplata

23. januára 2022, peter4, Nezaradené

Žijeme v krajine, kde premiér chce nátlakom a existenčným vydieraním donútiť ľudí k účasti na „medicínskom“ experimente.

Súčasnej junte a jej slúžiacim cenzorom sa „zdá“ neprimerané prirovnávať súčasnú politiku a jej predstaviteľov k režimom tridsiatych rokov minulého storočia a ich predstaviteľom. A vôbec spomínať tragicky známe zariadenia pre redukciu počtov nepohodlných skupín obyvateľstva.

Takže inak:

Smutne známy lekár smutne známych zariadení robil smutne známe experimenty na nepohodlných skupinách obyvateľstva. Morálnu prípustnosť mal zdôvodnenú smutne známym ideológom režimu, z ktorého vzišla najväčšia apokalypsa súčasných dejín.

V minulých blogoch som si zaviedol náhradný pojem Režim 2020. Režim 2020 má už svojich:

Ak mi Režim 2020 „experimentálnou“ ihlou siahne na deti alebo moju ženu, alebo na mňa, budem sa snažiť veci zabrániť všetkými dostupnými prostriedkami. Ak tomu nedokážem zabrániť, na pomstu a jej prípravu je času dosť. Budem aj deti vychovávať k inštitútu krvnej pomsty.

Pri súčasnom stave spoločenského vedomia som presvedčený, že mnohí sa stotožnia (a pribúda ich):

Ak nám Režim 2020 „experimentálnou“ ihlou siahne na deti alebo naše ženy, alebo na nás chlapov, budeme sa snažiť veci zabrániť všetkými dostupnými prostriedkami. Ak tomu nedokážeme zabrániť, na pomstu a jej prípravu je času dosť. Budeme aj deti vychovávať k inštitútu krvnej pomsty.