Sabotáž? – školstvo

16. januára 2022, peter4, Nezaradené

Tradične malililinká konšpirácia.

Máme málo učiteľov a úpadok školstva. Prezentované ako zanedbanie personálnej politiky ministerstva a „nezvládnutý proces očkovania“. Kto sa ale pozrel na vec opačne, z pohľadu „pandemickej politiky“. Tradične pridebílkastý nápad.

Školstvo ako kritická infraštruktúra, alebo inštitúcie s dopadom na kritickú infraštruktúru. Inštitúcie, ktoré sú už dávno, slušne povedané, „nekorektnými“ pákami natláčané do podstúpenia rádo-by „vakcinačného“ experimentu. Čo tak urobiť analýzu, či súpis, počtov učiteľov a ostatného personálu patriacich do „mínus“ stavov:

Dávam do pozornosti, že nefunkčnosť prezenčnej výučby nepriamo paralyzuje chod ostatného hospodárstva, deti doma samé ostať nemôžu.

Pýtam sa, či tento stav nie je prejavom sofistikovanej sabotáže v zmysle TZ, kedy “niekto“ úmyselne pripustil a zorganizoval, či podporoval va-bank medicínsky experiment s dôsledkom znefunkčnenia kritickej infraštruktúry štátu.

Dovetok: Stav, keď zaočkované alebo deti po prekonaní C19, sú vyňaté z karantén je obrazom super-sabotážnej metodiky k šíreniu vírusu. Už to aj očkovaným „docvakáva“?